s.v. Promaître

Studievereniging Promaître is de studievereniging voor de opleiding Hotel Management binnen de Hospitality Business School van Saxion. Het bestuur bestaat uit een vijftal huidige studenten.

De studievereniging is actief sinds 2010 en sinds november 2012 is Promaître officieel opgericht bij de Kamer van Koophandel.

Wat is ons doel?

De naam ‘Promaître’ betekent ‘voor/de belofte (van) gastheerschap’ en we doen onze naam graag eer aan! Ons doel is het verenigen van studenten en het creëren van een hechte community door middel van zowel studie gerelateerde activiteiten als borrels en feestjes te organiseren. Bij s.v. Promaître leer je veel mensen kennen in een ontspannen setting en kun je ervaringen uitwisselen over school, werk, op jezelf wonen et cetera en daar zijn we trots op!

Wat doen we?

Tijdens het schooljaar organiseren we veel verschillende evenementen, zoals de INTRO dagen, het Foodgala, het Foodtruck festival, verschillende proeverijen en workshops, gastlessen, maandelijkse borrels en natuurlijk een aantal toffe feesten! Daarnaast helpen wij studenten die bijles of iets ander nodig hebben.

Onder het kopje evenementen vind je de geplande evenementen, zodat jij als student altijd precies weet welke activiteiten wanneer zullen plaatsvinden.

Voordelen van s.v. Promaître

Goed om te weten is dat s.v. Promaître een studievereniging is en geen studentenvereniging. Dit betekent dat er dus géén ontgroening is en we iedereen graag verwelkomen! Daarnaast hebben we goede banden met zowel het Saxion als ondernemers in en rondom Apeldoorn en delen we die connecties graag. Wij vinden het van groot belang de verbindende factor te zijn tussen studenten, docenten en het werkveld.

Waar vind je ons?

Je kunt ons vinden in de bestuurskamer in de Nettenfabriek te Apeldoorn, K0.04. Natuurlijk kun je ons ook een e-mail sturen op: s.v.promaitre.hbs@saxion.nl of één van ons persoonlijk aanspreken! Wil je op de hoogte blijven van activiteiten en nieuwtjes? Volg ons dan op Instagram!